Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group, η BMW iX3 φωτογραφίζεται στη Βουδαπέστη

 
Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group , η BMW iX3 φωτογραφίζεται στη Βουδαπέστη

Ενημερώθηκε: 04/01/21 - 14:30

Στο κτιριακό συγκρότημα ‘Eiffel Art Studios’ της Κρατικής Όπερας της Ουγγαρίας έγινε η πρώτη φωτογράφηση της BMW iX3.

Το υποβλητικό σκηνικό στο ‘Eiffel Art Studios’ (*) ήταν ιδανικό για να αναδείξει την πρωτοποριακή αισθητική του νέου μοντέλου της βαυαρικής φίρμας που οι κατασκευαστέ υποστηρίζουν ότι θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού.

Η BMW iX3 είναι το πρώτο πολυτελές μοντέλο της μάρκας που θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel, plug-in υβριδική τεχνολογία και αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ενσαρκώνει άριστα τη στρατηγική φιλοσοφία ‘Δύναμη της Επιλογής’ που επιτρέπει στην εταιρεία να απαντά στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών της σε όλο τον κόσμο και μεγιστοποιεί τις προσπάθειές της για μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2.

Η ενεργειακή απόδοση του ηλεκτροκινητήρα της BMW iX3 είναι κατά 30% υψηλότερη συγκριτικά με των σύγχρονων ηλεκτρικών μοντέλων του BMW Group. Το σύστημα κίνησης αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 hp και μέγιστη ροπή 400 Nm που, αντίθετα με άλλους ηλεκτροκινητήρες, διατηρείται στις υψηλές στροφές. Με μία φόρτιση της μπαταρίας συνολικής χωρητικότητας 80 kWh, παρέχει αυτονομία έως 460 km στον κύκλο WLTP και μέχρι 520 km σύμφωνα με το πρότυπο NEDC.

Η BMW iX3, προσφέρει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό (μέση κατανάλωση καυσίμου: 0 l/100 km, συνδυασμένη κατανάλωση ενέργειας: 17,5 – 17,8 kWh / 100 km (NEDC) και 18,5 – 19,5 kWh/100 km (WLTP), συνδυασμένες εκπομπές ρύπων: 0 g/km) και αναμένεται στην Ελληνική αγορά στις αρχές του 2021 στην τιμή των 64.200 ευρώ.

(*) Το Eiffel Art Studios είναι ένας πολυσυλλεκτικός χώρος της Κρατικής Όπερας της Ουγγαρίας. Εκτός του ότι λειτουργεί ως κέντρο logistics της όπερας, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αίθουσες για πρόβες και ενοικίασης κουστουμιών, ένα εστιατόριο, κέντρο επισκεπτών, στούντιο ηχογράφησης και ένα αμφιθέατρο 400 θέσεων. Χτίστηκε πάνω στα ερείπια του παλιού Northern Railway Maintenance & Engineering Workshop, ενώ πρόθεση του σχεδιαστή ήταν να διατηρήσει τη βιομηχανική ατμόσφαιρα του εργαστηρίου σιδηροδρόμων παρά την αλλαγή χρήσης. Το αρχιτεκτονικό γραφείο που ανέλαβε την ανακαίνιση αποφάσισε να διατηρήσει την ατσάλινη δομή οροφής η οποία αποτέλεσε το κύριο αρχιτεκτονικό στοιχείο, χαρίζοντας στο Eiffel Art Studios μία σύγχρονη εμφάνιση και αίσθηση, προσαρμοσμένη στο πνεύμα του 21ου αιώνα.