Αλλαγές στα διόδια: Πώς θα γίνεται η πληρωμή τους;

 
Αλλαγές στα διόδια: Πώς θα γίνεται η πληρωμή τους;

Ενημερώθηκε: 04/11/17 - 21:43

Νέες αλλαγές έρχονται στα διόδια κατόπιν σχετικής μελέτης, όπως προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Έτσι, προβλέπεται να μπει ενιαίο σύστημα για κάρτες, σύμφωνα με όσα δήλωσε σε στη συνέντευξή του στην ΕΡΤ. Εντός της χρονιάς μάλιστα θα διεξαχθεί και διαγωνισμός. «Θα μπορεί ο πολίτης από το e-banking ή μέσω κινητού, να μη στέκεται στις ουρές», υπογραμμίζει.

Οι τιμές των διοδίων

Ο κος Σπίρτζης αναφέρθηκε ξανά και στην αλλαγή που είχε εξαγγείλει ως προς τον τρόπο υπολογισμού της τιμής των διοδίων με τους οδηγούς να πληρώνουν το ποσό που αντιστοιχεί χιλιομετρικά από την είσοδο σε αυτοκινητόδρομο μέχρι την έξοδο. Έτσι, θα επέλθει μείωση στις τιμές των διοδίων!

Επίθεση στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων για το ηλεκτρονικό εισιτήριο

«Από τη στιγμή που η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων δεν επέτρεψε στον ΟΑΣΑ, με μια ηλεκτρονική αίτηση και τα αντίστοιχα στοιχεία, να αποστέλλει ταχυδρομικά την κάρτα, ο κόσμος θα είχε την ταλαιπωρία που είχε, γιατί θα έπρεπε να υπάρχει η αυτοπρόσωπη παρουσία», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών αναφερόμενος στο ηλεκτρονικό εισιτήριο και πρόσθεσε: «αν μια Αρχή έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά μεταξύ ιδιωτικών Οργανισμών και δημόσιων Οργανισμών τότε υπάρχει θέμα».

«Πιστεύω ότι μέχρι τότε θα έχει προσπαθήσει η Αρχή Προσωπικών Δεδομένων να ξαναδεί το αίτημα των ανθρώπων που θέλουν να τους ταχυδρομείται η κάρτα και ελπίζω επιτέλους να υπάρξει καλή ενημέρωση στους πολίτες και να μην σπεύδουν όλοι να βγάλουν προσωποποιημένη κάρτα. Προσωποποιημένη κάρτα πρέπει να βγάλουν μόνο όσοι επιδοτούνται για τη μετακίνησή τους ή που θέλουν να έχουν τη μηνιαία πιο φτηνή κάρτα ή που έχουν μια ειδική μεταχείριση, όπως όσοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο».

«Η λαθρεπιβίβαση δεν είναι σε τόσο μεγάλο ποσοστό όσο διαφημίζεται. Αυτό που είναι σε μεγάλο ποσοστό είναι τα κυκλώματα και τα πλαστά εισιτήρια».

Το... καυτό θέμα με την Taxibeat

Όσο αφορά στο εν λόγω... καυτό θέμα που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ημέρες, ξεκαθαρίζει πως δεν υπάρχει προσωποποιημένη κόντρα και πως «εργάζονται για τη θέσπιση πλαισίου για τις συγκεκριμένες εταιρείες γενικά, όχι κάποιον συγκεκριμένα». Ειδικότερα δηλώνει ότι η εταιρεία συνεργάζεται με εξωχώριες εταιρείες και υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν μπορεί οποιαδήποτε να δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και να αγνοεί τη νομοθεσία δίχως να αποδίδει στην Ελλάδα τους φόρους που πρέπει, στέλνοντας τα έσοδα σε offshore και γλιτώνοντας φόρους.

Eταιρείες ταξί

Εκφράζει ότι γίνεται προσπάθεια να θεσπιστεί ένα γενικό πλαίσιο για τις εταιρείες ταξί καθώς μέχρι σήμερα δεν γνώριζε κανείς πόσες δραστηριοποιούνται στη χώρα και αν απασχολούν επαγγελματίες οδηγούς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ιόνια Οδός: Παραδίδονται στην κυκλοφορία τα νέα τμήματα - Πόσο κοστίζουν τα διόδια