Οι αγρότες δηλώνουν αμετακίνητοι και αποφασισμένοι να συνεχίσουν τους αποκλεισμούς κρίσιμων υποδομών, παρά την παρέμβαση του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για αυτεπάγγελτη δίωξη όσων παρακωλύουν τις συγκοινωνίες.
Αγρότες από τη Μαγνησία και τη Θεσσαλία ετοιμάζονται για το πρώτο μεγάλο «crash test» τους, σχεδιάζοντας να αποκλείσουν το εμπορικό τμήμα του λιμανιού.
Οι αγροτοκτηνοτρόφοι σε όλη τη χώρα κλιμακώνουν δυναμικά τις κινητοποιήσεις τους, ενισχύοντας τα υπάρχοντα μπλόκα και στήνοντας νέα σε κομβικά σημεία, δηλώνοντας αποφασισμένοι να φτάσουν τον αγώνα τους μέχρι τέλους.
Πολλά τμήματα της Εθνικής Οδού Αθηνών–Θεσσαλονίκης και της Εγνατίας παραμένουν κλειστά, ενώ μπλόκα έχουν στηθεί και στην Ιόνια και την Ολυμπία Οδό. Στα τελωνεία της Βόρειας Ελλάδας, οι αγρότες ανοίγουν και κλείνουν τα συνοριακά περάσματα κατά διαστήματα.
Ο ΒΟΑΚ θα ανοίγει και σήμερα ανά διαστήματα για να διευκολυνθεί η κυκλοφορία - Αργότερα θα πραγματοποιήσουν σύσκεψη ώστε να αποφασίσουν τις επόμενες κινήσεις τους