Στην πόλη του Φωτός η Toyota παρουσιάζει τη μελλοντική της ανάπτυξη

 
Στην πόλη του Φωτός η Toyota παρουσιάζει τη μελλοντική της ανάπτυξη

Ενημερώθηκε: 19/09/18 - 15:22

Σε ένα νέο και ταυτόχρονα πρωτοποριακό περίπτερο στο Hall 4 της έκθεσης Αυτοκινήτου στο Παρίσι που θα γίνει στις αρχές Οκτωβρίου, η Toyota ετοιμάζει μεγάλες εκπλήξεις.

Αρχικά πριν ανοίξουν οι πύλες της έκθεσης οι εκπρόσωποι του ειδικού τύπου θα παρακολουθήσουν τη νέα ψηφιακή συνέντευξη τύπου όπου θα ενημερωθούν για τα νέα προϊόντα . Η Toyota θα παρουσιάσει με ποιο τρόπο θα ενισχύει τα θεμέλιά της, εν όψει της προετοιμασίας της για μελλοντική ανάπτυξη.

Στις 2 και 3 Οκτωβρίου η έκθεση στο Παρίσι θα είναι ανοικτή μόνο για τους εκπροσώπους του τύπου που φυσικά φθάνουν κάθε χρόνο χιλιάδες από όλο τον κόσμο. Από τις 4 έως τις 14 Οκτωβρίου οι πύλες της έκθεσης θα είναι ανοικτές για το κοινό.

Καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται σε μία εποχή όπου συντελείται η μεταμόρφωση του αιώνα, η Toyota ετοιμάζεται να μεταλλαχθεί από μία αμιγώς αυτοκινητιστική εταιρία σε καινοτόμο πάροχο προϊόντων και υπηρεσιών, που θα βελτιώσουν τις μετακινήσεις για όλους (Mobility for All).

TOYOTA

Αυτή η μεταστροφή είναι εμφανής στο νέο εκθεσιακό περίπτερο της μάρκας που χωρίζεται σε 3 διαφορετικές ζώνες.

Η πρώτη – με την ονομασία Start Your Impossible – είναι αφιερωμένη σε νέες λύσεις μετακίνησης και μελλοντικές καινοτομίες.

Η δεύτερη τιμά τις δραστηριότητες της Toyota στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με την Toyota GAZOO Racing.

Και η τρίτη έχει θέμα τα νέα μοντέλα Toyota και συγκεκριμένα τις τελευταίες εκδόσεις των αυτοφορτιζόμενων, υβριδικών-ηλεκτρικών μοντέλων της.

Νέα Προσέγγιση της Συνέντευξης Τύπου

Για να γίνει σαφής η αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας με τον Τύπο, η παραδοσιακή συνέντευξη τύπου, στο χώρο του περιπτέρου αντικαθίσταται από μία νέα, ψηφιακή on-demand παρουσίαση, που οι εκπρόσωποι των media μπορούν να παρακολουθήσουν ανά πάσα στιγμή –είτε στο περίπτερο είτε διαδικτυακά, είτε βρίσκονται στην ίδια την Έκθεση ή σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου

Η ψηφιακή συνέντευξη τύπου ξεκινά με μία σύντομη εισαγωγή από τον Dr. Johan Van Zyl, Πρόεδρο & CEO της Toyota Motor Europe, και ακολουθεί ένα διαδραστικό σύστημα με ενότητες αφιερωμένες σε κάθε έκθεμα και άλλα βασικά μηνύματα.

Tags