Το θέαμα στη Ριτσώνα αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές

Το θέαμα στη Ριτσώνα αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές
Το θέαμα στη Ριτσώνα αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές
Το θέαμα στη Ριτσώνα αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές
Το θέαμα στη Ριτσώνα αποζημίωσε τους χιλιάδες θεατές
Ενημερώθηκε: 30/04/18 - 13:30

Όσοι πήγαν στην ανάβαση της Ριτσώνας την Κυριακή παρακολούθησαν έναν καταπληκτικό αγώνα. Οι  αγωνιζόμενοι ( έφθασαν τις 155 συμμετοχές) έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις 19 και 20 Μαίου στην  Ανάβαση Κύμης .

Στη Ριτσώνα – δεύτερος  γύρος  του Valvoline πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων- παρακολούθησαν ωραίες κόντρες και πλούσιο θέαμα.

Ο καιρός ήταν σύμμαχος των αγωνιζομένων και παρά το μεγάλο όγκο των συμμετοχών, οι καθυστερήσεις ήταν λιγοστές. Ο αγώνας διεξήχθη από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.), με την έμπρακτη στήριξη της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Δήμου Χαλκιδέων και του Δημοτικού Οργανισμού Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Στο πλευρό των οργανωτών ήταν και το MyKteo Μ.Γ. Θαλάσση. Αξίζει να σημειωθεί πως το πρώτο σκέλος είχε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση από το STAR Κεντρικής Ελλάδας.

d

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο Μάριος Ηλιόπουλος απέσπασε το χειροκρότημα των χιλιάδων θεατών, οδηγώντας ταχύτατα το FordFiesta. O περσινός πρωταθλητής της FormulaSaloon ήταν αρκετά ορεξάτος και με την επίδοσή του, θέτει γερές βάσεις για άλλον έναν τίτλο φέτος. Μην μπορώντας σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί τον οδηγό του Fiesta, ο περσινός άτυχος στη Ριτσώνα, Παναγιώτης Ηλιόπουλος κινήθηκε σβέλτα με τη Ferrari 458 Challenge, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση, εμπρός από τον Κωνσταντίνο Λαζαρίδη (MitsubishiLancerEvo VIII). Οι δυο οδηγοί είχαν ωραία μάχη, καθώς η διαφορά τους μετά το τέλος του πρώτου σκέλους ήταν αρκετά μικρή. Στην FST2, ο Ντίνος Ζυγογιάννης (Audi A3) ήταν ταχύτερος και στα δύο περάσματα, κατακτώντας τη νίκη, εμπρός από τον Σταύρο Σταμέλο (VolkswagenScirocco).

Στην Ομάδα Α, ο Λεωνίδας Κύρκος (FordEscort WRC-1ος Α8) για άλλη μια χρονιά κινήθηκε ταχύτατα στα 3.1 χιλιόμετρα της διαδρομής, αφήνοντας τον Παναγιώτη Λιώρη με ίδιο αυτοκίνητο πίσω του. Στην Α έως 2 Λίτρα, πρώτευσε ο Βαγγέλης Τσιούρης (Peugeot 106 S16), όντας ο ταχύτερος και στην Α6. Οι Γιώργος Αναδιώτης (RenaultClio Sport-1ος Α7) και Βασίλης Μπάτζανος (CitroenSaxo VTS), τον ακολούθησαν σε μια κατηγορία, όπου η κατάσταση ήταν ρευστή μετά το πρώτο πέρασμα και οι τελικές διαφορές ήταν μικρότερες του μισού δευτερολέπτου! Την Α5 κέρδισε με άνεση ο Μιχάλης Σύλλας με ToyotaYaris!

sd

Δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στους αντιπάλους του ο Πάνος Κύρκος (MitsubishiLancerEvo IX) στην Ομάδα Ν. Ο 30χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο σκέλη του αγώνα, στην πρώτη του φετινή εμφάνιση στο θεσμό. Ο Σταμάτης Κατσίμης (MitsubishiLancerEvo IX) δεν μπόρεσε να διπλασιάσει τις νίκες του στο πρωτάθλημα, παρ’ όλα αυτά με τη δεύτερη θέση στη Ριτσώνα, παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Χαλκιδέος Μηνάς Μπενής με Lancer ένατης γενιάς. Στη Ν έως 2 Λίτρα, ο νεαρός Κωνσταντίνος Καραθανάσης (HondaCivicType R-1ος Ν3) πρώτευσε, αφήνοντας πίσω του τον Νίκο Κομνο (Peugeot 106 S16), ο οποίος με την επίδοσή του στο δεύτερο σκέλος, σκαρφάλωσε δύο θέσεις, επικρατώντας παράλληλα και στη Ν2! Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ιωακείμ Θέος (Peugeot 106 S16), αφήνοντας πίσω του τον Διονύση Γιαννούλη με ίδιο αυτοκίνητο.

Στην Ομάδα Ε, ο ΡένοςΑρβανιτάκης (SuzukiSwift) πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση το διήμερο στη Ριτσώνα, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Πίσω του ολοκλήρωσε ο Διονύσης Τροβάς (BMW M3-1ος Ε12), με τους Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX-1ος Ε11) και Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να ακολουθούν. Οι Αρβανιτάκης, Χασάπης και Βοργιάς ανέβηκαν στο βάθρο και στην Ε έως 2 Λίτρα. Ο Παντελής Βασιλειάδης (Citroen AX) ήταν ο ταχύτερος στην κλάση Ε10.

Στα Ιστορικά, δεν είχε αντίπαλο ο Γιώργος Κατσαρός (FordEscort MKI RS2000), με τους Βαγγέλη Γεωργούλα (FordEscort RS2000) και Κωνσταντίνο Γιαννίκο (FordEscort RS2000) να συμπληρώνουν την τριάδα.

Στο Ενιαίο με τα SkodaFabia 1.2 TSi, ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στους δύο αγώνες της ημέρας και με αυτή του την επίδοση «έπιασε» τον Μίλτο Κύρκο στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Ο Κύρκος τερμάτισε πίσω του και στους δύο αγώνες, μην μπορώντας να ακολουθήσει το ρυθμό του Χαραλαμπόπουλου. Οι Φίλιππος Καλέσης και Ευστάθιος Κουκέας ολοκλήρωσαν στην τρίτη θέση στον πρώτο και δεύτερο αγώνα αντίστοιχα.

s

Έντονος συναγωνισμός στο ενιαίο με τα SkodaFabia 1.2 TSI

Μπροστά σε χιλιάδες θεατές τα SkodaFabia 1.2 TSI του Ενιαίου συνέβαλαν στην μεγάλη επιτυχία ενός άρτια οργανωμένου αγώνα, ο οποίος συγκέντρωσε 155 συμμετοχές και ολοκληρώθηκε με ελάχιστες διακοπές.

Με τον Γιάννη Χαραλαμπόπουλο να κυριαρχεί πλήρως στην πρώτη εμφάνιση του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda στη Ριτσώνα, ολοκληρώθηκε ο 3ος και ο 4ος γύρος του φετινού πρωταθλήματος. Το Ενιαίο άνοιξε το χορό των περασμάτων και στα δύο σκέλη.

Στο πρώτο από αυτά, το πρωί, ο Χαραλαμπόπουλος με χρόνο 2:30.70 κατάφερε να πάρει την πρωτιά και στη Γενική κατάταξη αλλά και στην κατηγορία των Νέων. Για την Γενική άφησε πίσω του τον Μίλτο Κύρκο και τρίτος ήταν ένας ακόμη νέος οδηγός, ο Φίλιππος Καλέσης. Στους νέους πίσω από τους Χαραλαμπόπουλο, Καλέση βρέθηκε ο Σπύρος Γαλεράκης της Skoda Μακρής φέρνοντας ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα στην ομάδα όπως είχε κάνει και ο Αδάμ Βούλγαρης στον Διόνυσο.

Οι διαφορές στους Νέους, όπως είχε φανεί ήδη από τις δοκιμές του Σαββάτου, ήταν πολύ μικρές. Ο Μιχάλης Δουλτσίνος στον καλύτερό του αγώνα μέχρι σήμερα στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, ήταν τέταρτος τριάμισι δέκατα αργότερος και ακολούθησε πέμπτος ο Βασίλης Γιαννούλης, άλλα δύο δέκατα πιο πίσω. Ίδια διαφορά είχε και εκείνος από τον Βούλγαρη ο οποίος έμεινε έκτος με τον Κυρλαγκίτση να ακολουθεί και τους Γιουσουρούμ, Ασημακόπουλο και Χαλιβελάκη να συμπληρώνουν την δεκάδα.

Μετά το μεσημέρι, στο δεύτερο σκέλος, υπήρξαν αρκετές διαφοροποιήσεις στις επιδόσεις και στην κατάταξη, καθώς άλλοι βελτίωσαν περισσότερο και άλλοι όχι τόσο. Αυτό όμως δεν ίσχυσε για την κορυφή καθώς ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος επανέλαβε τη νίκη του, βελτιώνοντας κατά 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. Ο Μίλτος Κύρκος ήταν ταχύτερος σε σχέση με το πρώτο πέρασμά του, αλλά αρκέστηκε και πάλι στη δεύτερη θέση, ενώ ο Στάθης Κουκέας έκανε το καλύτερο του πέρασμα μέσα στο Σαββατοκύριακο για να ανέβει στο βάθρο της Γενικής. Χαρακτηριστικό πάντως του ενδιαφέροντος στο δεύτερο σκέλος ήταν πως οι τρεις τους βρέθηκαν μέσα σε λιγότερα από οκτώ δέκατα του δευτερολέπτου, με το αποτέλεσμα να κρίνεται στις λεπτομέρειες.

Δεύτερος νέος σε αυτήν την περίπτωση ήταν ο Στράτος Κυρλαγκίτσης. Ο Θεσσαλονικιός πρωταθλητής έδειξε γιατί αναδείχθηκε πρωταθλητής το 2017, καθώς αυτό ήταν το πιο ανταγωνιστικό του σκέλος μέσα στο 2018. Τον ακολούθησε ο Καλέσης, λίγο περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο πίσω του και τέταρτος ήταν και πάλι ο Δουλτσίνος, ο οποίος έδειξε πως «δούλεψε» αρκετά για τον συγκεκριμένο αγώνα. Γαλεράκης, Γιαννούλης, Βούλγαρης και Γιουσουρούμ έφεραν σε «παράταξη» τα τέσσερα SkodaFabia της Skoda Μακρής με τον πρώτο από αυτούς να σημειώνει επίδοση στο 2:33.08 και τον τελευταίο 2:33.71. Χαλιβελάκης και Ασημακόπουλος στο δεύτερο σκέλος άλλαξαν θέσεις μεταξύ τους καθώς ο μεν Χαλιβελάκης βελτίωσε την επίδοσή του, ο δε Ασημακόπουλος κινήθηκε αργότερα, προφανώς κουρασμένος από την υπερπροσπάθεια καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα και τα δύο σκέλη με το κιβώτιο ταχυτήτων.