Με μηνύσεις απαντάει το νοσοκομείο Ρόδου στις καταγγελίες των Βρετανών

 
Με μηνύσεις απαντάει το νοσοκομείο Ρόδου στις καταγγελίες των Βρετανών

Ενημερώθηκε: 01/08/17 - 12:19

Η ιστορία του Βρετανού ασθενή στο νοσοκομείο της Ρόδου είχε ξεσηκώσει θύελλα καθώς κατηγορούσε τους υπεύθυνους για κάκιστη μεταχείριση με τραγικά περιστατικά να περιγράφονται.

μήνυση

Το νοσοκομείο Ρόδου αποφάσισε να απαντήσει με αγωγή και κατά του ζευγαριού των Βρετανών που προχώρησαν στις καταγγελίες στα βρετανικά Μέσα.

Ειδικότερα, με δύο πράξεις, που εξέδωσε χθες, η διοικήτρια του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου κ. Αικατερίνη Χατζηστρατή, ανατέθηκε στον δικηγόρο κ. Δήμο Μουτάφη, η σύνταξη και κατάθεση αγωγής αποζημίωσης μέχρι του ποσού των 250.000 ευρώ αλλά και μηνύσεως σε βάρος των Άγγλων υπηκόων Stephen John Moss και Deborah Ann Moss, για αποκατάσταση της ηθικής βλάβης και κάθε άλλης ζημίας, λόγω προσβολής προσωπικότητας, από συκοφαντική δυσφήμιση που τελέστηκε σε βάρος του Νοσοκομείου Ρόδου δια του τύπου.

Μεγάλη Βρετανία

Ο 60χρονος Άγγλος, εμφανίστηκε σε δημοσιεύματα, που φιλοξένησαν αρχικά εφημερίδες στη και αναδημοσιεύθηκαν σε ΜΜΕ της Ελλάδας, να είχε εγκλωβιστεί στο νοσοκομείο της Ρόδου... «ξεχασμένος στο έλεος μιας ανύπαρκτης κοινωνικής πρόνοιας», όπως κατήγγειλε η σύζυγός του, επειδή έσπασε την πλάτη του.

σύζυγος

«Τον έχουν αφήσει να κείτεται πάνω στα ούρα του για 5 μέρες», φέρεται να είχε δηλώσει η του... σοκαρισμένη, υποστηρίζοντας ότι μία φίλη τους χρειάστηκε να του αλλάξει τη σακούλα στον καθετήρα».

νοσοκομείο

«Οι συνθήκες στο είναι τρομακτικές. Δεν αλλάζουν τα σεντόνια στα κρεβάτια, τον άφησαν ξαπλωμένο πάνω στα ούρα του για 5 ολόκληρες μέρες. Ο φίλος μου και εγώ πρέπει να τον φροντίζουμε 24 ώρες το 24ωρο γιατί δεν υπάρχει νοσοκόμα.

Δεν υπάρχει κανείς εδώ και ο καθετήρας του έφυγε ένα βράδυ. Ευτυχώς, η φίλη μας είναι νοσηλεύτρια και του άλλαξε τη σακούλα του καθετήρα», είχαν αναφέρει τα δημοσιεύματα, ενώ φιλοξενήθηκαν και δηλώσεις που έφεραν το νοσοκομείο να μην του προσέφερε ούτε νερό και φαγητό!

ανακοινώσεις

Σύμφωνα με , που εκδόθηκαν σε απάντηση των όσων εγράφησαν, το νοσηλευτικό προσωπικό ακολούθησε με απόλυτη συνέπεια τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και βρισκόταν διαρκώς στη διάθεση του ασθενούς καθ' όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του τόσο στην ορθοπεδική όσο και στην νευροχειρουργική κλινική. Το διαιτολόγιό του ήταν σύμφωνο με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού και ασφαλώς δεν διαφοροποιήθηκε σύμφωνα με τις επιθυμίες του ασθενούς.

ασθενής

Όσον αφορά τα θέματα υγιεινής, που επικαλείται στις δηλώσεις του ο , παρόλη τη χαμηλού βαθμού συνεργασία που επέδειξε ως προς τη συμμόρφωσή του με τις οδηγίες του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, είναι ανυπόστατα.

Με επιστολή που τιτλοφορείται «Η αλήθεια για τον Stephen Moss και την θεραπεία του στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου» η κ. Lynn Fearn, διαψεύδει τα ρεπορτάζ των εφημερίδων της Μεγάλης Βρετανίας, που αναπαρήχθησαν στην Ελλάδα.

Άγγλος

Η κ. Lynn Fearn υποστηρίζει ότι το μόνο που είπε ο ήταν ότι στην Ελλάδα τα νοσοκομεία είναι διαφορετικά από την Αγγλία και συγκεκριμένα ότι οι ελληνικές οικογένειες ενδιαφερόντο για τους ασθενείς και δεν ήταν πολύ το νοσηλευτικό προσωπικό. Κατέστησε σαφές ότι τόσο η ίδια όσο και ο ασθενής και η σύζυγός του δεν είπαν τίποτε κακό στα αγγλικά ΜΜΕ για το Νοσοκομείο της Ρόδου και υποστηρίζει ότι η ιστορία παραποιήθηκε στη χώρα της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα παράταση για την γραμμή 4 του μετρό

Μικροεστίες στα Καλύβια αλλά ισχυρή παρουσία με τον φόβο τυχόν αναζωπυρώσεων

Σκληρή αντιπαράθεση στην Βουλή για τις αλλαγές στα Πανεπιστήμια