Νέος σχεδιασμός για να κινηθεί η αγορά - Φεύγει το click away και έρχεται το click inside

 
Νέος σχεδιασμός για να κινηθεί η αγορά - Φεύγει το click away και έρχεται το click  inside

Ενημερώθηκε: 29/12/20 - 23:06

Σε μια προσπάθεια να αυξηθεί ο τζίρος της αγοράς, πρόκειται να προτείνουν οι έμποροι τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων τουλάχιστον στις περιοχές με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο.

Με δεδομένο ότι οι χειμερινές εκπτώσεις ξεκινούν στις 11 Ιανουαρίου και λήγουν τέλη Φεβρουαρίου, γίνεται νέος σχεδιασμός από το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να κινηθεί η αγορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ μετά το click away η αγορά θα πρέπει να υιοθετήσει το click inside, το οποίο, θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραλαμβάνει από το ταμείο τα προϊόντα που έχει παραγγείλει είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά. Παράλληλα, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία της επιστροφής προϊόντων.

Παραμένει, πάντως, η υποχρέωση του καταναλωτή να κλείσει ραντεβού για την παραλαβή της παραγγελίας του και ξεκαθαρίζεται ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον προϊόντων από τα ράφια, εφόσον αυτά δεν περιλαμβάνονται στην παραγγελία.