Στο ροζ μεροκάματο στρέφονται οι φοιτήτριες στη Πάτρα

Στο ροζ μεροκάματο στρέφονται οι φοιτήτριες στη Πάτρα
Ενημερώθηκε: 04/12/17 - 10:50

Στους ρυθμούς του παράνομου αγοραίου έρωτα κινείται και η Πάτρα, με τις φοιτήτριες που πηγαίνουν στη πόλη να σπουδάσουν οδηγούνται σε άλλους δρόμους. Στρωμένοι με χρήματα, αλλά μέσα στον αγοραίο έρωτα και τα κρεβάτια πλούσιων αντρών.

Από τη μία με τις «ροζ» αγγελίες που αναρτούν φοιτήτριες, οι οποίες υπόσχονται αξέχαστες νύχτες με το ανάλογο αντίτιμο, και από την άλλη με μια εταιρία που πιθανώς έχει έδρα την Κρήτη ή και την Αθήνα και η οποία υπόσχεται… αποστολή νεαρών γυναικών… στο κρεβάτι του κάθε Πατρινού, σύμφωνα με αγγελία που δημοσιεύεται στο διαδίκτυο.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά, έρχεται να προστεθεί και έρευνα του περιοδικού «Time» του Λονδίνου για το φαινόμενο της πορνείας στην Ελλάδα της κρίσης, που λαμβάνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, καθώς το 80% των νέων γυναικών που πουλούν το κορμί τους είναι ηλικίας 17 ως 20 ετών, μεταξύ των οποίων και φοιτήτριες, οι οποίες μακριά από την οικογενειακή εστία είναι διαθέσιμες και έτοιμες για όλα. Την αρχή είχε κάνει τον περασμένο Μάιο μία  19χρονη, που ανήρτησε αγγελία στο διαδίκτυο δηλώνοντας: «Είμαι η Γιολάντα, 19χρονη φοιτήτρια. Ερχομαι με καυτές διαθέσεις στον χώρο σου για πολλά καυτά παιχνιδάκια σεξουαλικού τύπου. Για καυτά αγοράκια και κοριτσάκια».

Τώρα ήρθε η σειρά της 21χρονης φοιτήτριας Εμμας να δηλώσει μέσω της ιστοσελίδας sexyemma.top, που διαχειρίζεται, ότι παρέχει ερωτικές υπηρεσίες! Στην αγγελία της προς τους υποψήφιους πελάτες, αναφέρει το τηλέφωνο και το e-mail της και πως είναι έτοιμη για όλα με μόλις 100 ευρώ την ώρα!

Αίσθηση, όμως, έχει προκαλέσει και η αγγελία, που αναζητά «νεαρή κοπέλα ευπαρουσίαστη για αισθησιακό - χαλαρωτικό μασάζ» σε σπίτια  υποσχόμενη άμεση επαγγελματική αποκατάσταση και πολύ υψηλές αποδοχές: «Υγεία και καθαριότητα, τα πλέον βασικά για τις κοπέλες που θα συνεργαστούμε. Σκοπός μας, να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι και να συστήσετε τις κοπέλες μας σε φίλους και γνωστούς σας» είναι ο τρόπος με τον οποίο η εταιρία «ψαρεύει» τους πελάτες της μέσα από το διαδίκτυο.

Πηγή: dete.gr