Τι κάνουμε όταν δεν λάβουμε απάντηση από το 13033

 
Τι κάνουμε όταν δεν λάβουμε απάντηση από το 13033

Ενημερώθηκε: 11/11/20 - 11:08

Για τα SMS στο 13033 αναφέρθηκε σήμερα, μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος, στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Όπως ο ίδιος ανέφερε μέχρι τώρα έχουν σταλεί πάνω από 4 εκατ. μηνύματα για μετακινήσεις ενώ στην πρώτη καραντίνα υπήρχαν 2,6 εκατ. Αυτό έχει να κάνει όπως σημείωσε και από το γεγονός πως στο πρώτο lockdown δεν είχαμε ανοιχτά σχολεία, μετακινήσεις ανηλίκων κλπ και οι πολίτες δεν ήταν τόσο εξοικειωμένοι με το 13033.

Ερωτηθείς για το τι κάνουμε όταν δεν λάβουμε απάντηση από το 13033 σχολίασε πως υπάρχει αυτή η περίπτωση αν βρισκόμαστε σε μέρος που δεν υπάρχει καλό σήμα και πως αν δεν πάρουμε απάντηση πρέπει να ξαναπροσπαθήσουμε. Παράλληλα, τόνισε πως δεν υπάρχει χρέωση για το μήνυμα στο 13033 και πως αν κάποιοι έχουν κάνει φραγή σε 5ψήφια πρέπει να επικοινωνήσουν με τον πάροχό τους.

Ο υφυπουργός μεταξύ άλλων επεσήμανε πως πρέπει όλοι να επιδείξουμε ατομική ευθύνη και να περιορίσουμε τις άσκοπες μετακινήσεις