Τί έδειξε η έρευνα της Nielsen για την τηλεθέαση της καραντίνας

 
Τί έδειξε η έρευνα της Nielsen για την τηλεθέαση της καραντίνας

Ενημερώθηκε: 11/11/20 - 12:35

Oπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Nielsen ανακοίνωσε το βιβλίο της χρονιάς για την τηλεόραση, για το χρονικό διάστημα 2/9/2019 έως 30/8/2020. Μιας χρονιάς ιδιαίτερα δύσκολης, που ακόμη συνεχίζεται.

Στην έρευνα πήραν μέρος 3.500 άτομα, όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων. Φέτος, μάλιστα, έγινε ειδική μνεία στο πρώτο lockdown και τον COVID-19 και στις ειδικές προτιμήσεις των τηλεθεατών, που έμειναν κλεισμένοι στα σπίτια τους. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Τα πρώτα 20 προγράμματα όλων των καναλιών στην προτίμηση του κοινού είναι το «Μaster Chef» στην 1η θέση, στη 2η το «Καφέ της Χαράς» και στην 3η οι «Αγριες μέλισσες». Ακολουθούν το «Κόκκινο ποτάμι», το «Voice», το «GNTM», ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ», οι «8 λέξεις» και το «Στην υγειά μας, ρε παιδιά».

Στην κατηγορία του Top 10 για κάθε κανάλι είχαμε την Ακολουθία του Επιταφίου τη Μεγάλη Εβδομάδα από την ΕΡΤ, το «Καφέ της Χαράς» για τον ΑΝΤ1, τις «Αγριες μέλισσες», τις ειδήσεις του Αlpha, το «Μaster Chef» στο Star, το «Voice» στον ΣΚΑΪ, το «Παρά πέντε» στο Μega και το «Κόκκινο ποτάμι» στο Οpen.

Το φαινόμενο της πανδημίας, όπως πρωτοεμφανίστηκε με την καραντίνα, άλλαξε, όπως ήταν φυσικό, τις προτιμήσεις των τηλεθεατών, που στράφηκαν και σε άλλες πλατφόρμες διασκέδασης. Στον καιρό του κορονοϊού και της καραντίνας, κάθε κανάλι είχε τις πρωτιές του. Το Mega είχε το πρόγραμμα «Μένουμε σπίτι» με τον Αντώνη Ρέμο, ο ΑΝΤ1 το «Καφέ της Χαράς» και τις «Αγριες μέλισσες», το Star το «Μaster Chef», ο ΣΚΑΪ το «Voice» και η ΕΡΤ την Κυριακή του Πάσχα.

Media.gr

Πηγή:

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ