Σπίρτζης για το ηλεκτρονικό εισιτήριο - «Συγνώμη για την ταλαιπωρία»

 
Σπίρτζης για το ηλεκτρονικό εισητήριο - «Συγνώμη για την ταλαιπωρία»

Ενημερώθηκε: 29/10/17 - 15:15

Σπίρτζης: «Συγνώμη για την ταλαιπωρία» που προκλήθηκε μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτήριού, που προκάλεσε απίστευτα προβλήματα στους πολίτες.

μέσα μαζικής μεταφοράς

Συγγνώμη από τους πολίτες, που συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται σε ουρές πολλών μέτρων, προκειμένου να προμηθευτούν τη νέα ηλεκτρονική κάρτα για τα ζήτησε ο Χρήστος Σπίρτζης, ως ο αρμόδιος υπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ. Ο κ. Σπίρζης απέδωσε την καθυστέρηση για την εφαρμογή του νέου συστήματος και το αλαλούμ που ακολούθησε στα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων και στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

«Όλο αυτό έγινε γιατί κάποιοι δεν ήθελαν να εφαρμοστεί το μέτρο, τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων κυρίως. Ένα άλλο εμπόδιο ήταν η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Υπήρχε μια καθυστέρηση για να είναι απόρρητο», υποστήριξε.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών, με την κατάθεση φακέλου στα εκδοτήρια για την κάρτα, εξυπηρετούνται περίπου 10.000 άτομα την ημέρα και με την παράταση που έχει δοθεί, η κατάσταση θα εξομαλυνθεί. Ο ίδιος εκτίμησε ότι μέσα στον Νοέμβριο θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή το ηλεκτρονικό εισιτήριο και θα κλείσουν οι μπάρες στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Παράλληλα, υποστήριξε ότι τα εισιτήρια «θα φτηνύνουν πολύ όταν έχουμε καλύψει σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα την κλοπή που γινόταν μέχρι σήμερα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ηλεκτρονικό εισιτήριο: Μετά τις τεράστιες ουρές πρόσθετα εκδοτήρια - Τι πρέπει να γνωρίζετε για την ταχυδρομική διεκπεραίωση