Αναγκαστική προσθαλάσσωση πυροσβεστικού αεροσκάφους Canadair CL-215 πραγματοποιήθηκε πριν λίγη ώρα στον Κορινθιακό κόλπο και το διμελές πλήρωμα του αεροσκάφους είναι πολύ καλά στην υγεία του, συμφώνως με σχετική ανακοίνωση του ΓΕΑ, ενώ το αεροσκάφος έχει ήδη ρυμουλκυθεί στο λιμάνι του Κιάτου και εξετάζεται από τεχνικούς της Πολεμικής Αεροπορίας.
Πιο συγκεκριμένα.
«Την Παρασκευή 25 Ιουλίου 2025 και ώρα 10:40, αεροσκάφος CL-215 της 355ΜΤΜ (=355 Μοίρα Τακτικών Μεταφορών) από την 112 Πτέρυγα Μάχης, που συμμετείχε σε επιχείρηση αεροπυρόσβεσης στον Φενεό Κορινθίας, κατά τη διάρκεια
υδροληψίας στην περιοχή Βραχατίου Κορινθίας, πραγματοποίησε προσθαλάσσωση, λόγω βλάβης.
Βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία ρυμούλκησης του αεροσκάφους, ενώ κλιμάκιο της Κινητής Ομάδας Συντήρησης Υποβρύχιων και Θαλάσσιων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ), της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ), μεταβαίνει στην περιοχή για διερεύνηση του περιστατικού. Το πλήρωμα είναι καλά στη υγεία του.» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του ΓΕΑ, που δημοσιοποίησε το γεγονός.
Την παρούσα χρονική συγκυρία, σκάφος του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (ΛΣ-ΕΛΑΚΤ) έσπευσε αμέσως στο σημείο του Κορινθιακού που είχε ακινητοποιηθεί το αεροσκάφος, στη θαλάσσια περιοχή του Βραχατίου και το ρυμούλκυσε στην ασφάλεια του λιμανιού του Κυάτου, όπου είχαν ήδη καταφθάσει τόσο το εξειδικευμένο προσωπικό της ΚΟΣΥΘΕ, που ήλεγξε τη στεγανότητα του αεροσκάφους και αν τυχόν υπάρχει κάποιο άνοιγμα στην άτρακτο, από όπου θα μπορούσε τυχόν να εισέλθει θαλασσινό νερό, καθώς και τεχνικοί της 355 Μοίρας, οι οποίοι ενημερώθηκαν αμέσως από τους δύο πιλότους και άρχισαν να επιθεωρούν τους δύο κινητήρες του αεροσκάφους.
Συμφώνως με πληροφορίες της ιστοσελίδος μας, τώρα έχουν επικεντρωθεί στον ένα εκ των δύο κινητήρων, αυτός που προφανώς παρουσίασε το τεχνικό πρόβλημα, και προσπαθούν να το επιδιορθώσουν το δυνατόν συντομότερα, ώστε στη συνέχεια οι δύο πιλότοι του να το φέρουν πίσω στη βάση του, στην Αεροπορική Βάση Ελευσίνος, για περαιτέρω λεπτομερή έλεγχο και πιθανόν επισκευές, που μπορεί να χρειάζεται, ώστε – ει δυνατόν – αύριο, με το πρώτο φως της ημέρας, το αεροσκάφος να είναι εκ νέου διαθέσιμο επιχειρησιακώς για αεροπυροσβέσεις.