Έρευνα σε βάθος και πίσω στον χρόνο για περιστατικά με εμπλεκόμενους οδηγούς ταξί

 
Έρευνα σε βάθος και πίσω στον χρόνο για περιστατικά με εμπλεκόμενους οδηγούς ταξί

Ενημερώθηκε: 03/03/17 - 17:37

Του Θοδωρή Παναγιωτίδη

Το προφίλ του δράστη σε βάρος των δύο επιθέσεων σε οδηγούς ταξί στην Κηφισιά, αλλά και πιθανά κίνητρα που δύνανται να ενεργοποίησαν τα δολοφονικά του ένστικτα, προσπαθούν να βρουν και αποκωδικοποιήσουν οι έμπειροι αξιωματικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Αττικής.

Σε ό,τι αφορά το πρώτο θύμα, τον 32χρονο δηλαδή τραυματία οδηγό ταξί, προέκυψε από την έρευνα πως πριν δύο χρόνια ενεπλάκη σε θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, όταν άθελά του παρέσυρες και τραυμάτισε θανάσιμα έναν νεαρό Αλβανό μοτοσικλετιστή στο Κορωπί, ο οποίος όμως παραβίασε στοπ.

Έναν χρόνο μετά, έγινε το δικαστήριο και ο οδηγός ταξί αθωώθηκε αφού εξ αρχής αποδείχτηκε η υπαιτιότητα του θύματος, ενώ ούτε η οικογένεια του θύματος τον απείλησε ποτέ για τίποτα και επέδειξε αξιοπρεπέστατη συμπεριφορά, έτσι λοιπόν αυτή η περίπτωση ελέγχθηκε και από αυτά που προέκυψε εξαίρεθηκε κιόλας. Ούτως ή άλλως αν υποθέσουμε ότι δημιουργούσαν κίνητρο για τον πρώτο στόχο, για τον δεύτερο δεν μπορούσε να δικαιολογηθεί.

Ο δεύτερος οδηγός ταξί, ο 52χρονος οικογενειάρχης που έχασε την ζωή του, ουδέποτε ενεπλάκη σε αντίστοιχο περιστατικό, ενώ όπως και ο νεαρός δεν είχε προστριβές με συναδέλφους του ή άλλες προστριβές που τυχόν να προκύπτουν.

Άρα λοιπόν επιστρέφει ξανά στην λογική του τυφλού χτυπήματος η έρευνα και μοιραία ¨ξεσκονίζονται" όλοι οι φάκελοι που αφορούν οδηγούς ταξί, που τυχόν έχουν εμπλακεί σε τροχαία με θλιβερή κατάληξη ή σε προστριβές κλπ. και ειδικά για τις περιοχές πέριξ της Κηφισιάς, σε μία προσπάθεια κάπως να περιοριστεί η λίστα των πιθανών υπόπτων. Ακόμα και από τα αποτυπώματα που έχει συλλέξει η σήμανση και ειδικά από το χειρόφρενο του πρώτου θύματος, δεν μπορεί να γίνει σοφότερη η αστυνομία αν δεν έχει σεσημασμένο δράστη, παρά μόνο όταν και εάν ποτέ συλληφθεί ο δράστης να ταυτοποιηθούν με τα ευρήματα από τα ταξί.

Οι "πλοηγοί" από τα tablets των δύο ταξί, έδωσαν τις μοιραίες διαδρομές, όμως επειδή δεν θεωρείται ότι έχουν αποτυπωθεί με απόλυτη ακρίβεια, η έρευνα για υλικά κλειστών κυκλωμάτων και η έρευνα για εντοπισμό τυχόν αυτοπτών μαρτύρων, για κάθε στενό και κάθε δρόμο που δείχνει ο "πλοηγός" ότι πέρασαν οι οδηγοί, διευρύνθηκε σε εύρος οικοδομικού τετραγώνου.

Σε ό,τι αφορά το όπλο που ταυτοποιήθηκε χθες από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια της ΕΛ.ΑΣ., ότι χρησιμοποιήθηκε και στις δύο επιθέσεις, είναι δύσκολο οι αστυνομικοί χωρίς να το έχουν εντοπίσει να μιλήσουν με σιγουριά, για το αν πρόκειται για 22αρι πιστόλι ή 22άρι που προέκυψε από μετατροπή πιστολιού αερίου-κρότου, ή αν όντως χρησιμοποιήθηκε σιγαστήρας. Αύτο επί του παρόντος είναι ένα σενάριο εργασίας με την λογική ότι κάπως έτσι θα μπορούσε να εξηγηθεί η αδυναμία του πυρομαχικού και κατά δεύτερο το γεγονός ότι το πρώτο θύμα δεν θυμάται να άκουσε κρότο. Αυτό βεβαίως θα μπορούσε να συμβεί και λόγω του χτυπήματος που του προκάλεσε κενά μνήμης.

Το πιστόλι θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι όπως στις φωτογραφίες που ακολουθούν:

Ο δράστης κατά την μη ακριβή περιγραφή που έχει δώσει στις Αρχές ο 32χρονος τραυματίας οδηγός ταξί, είναι νεαρής ηλικίας μεταξύ 25-35 και φορούσε αθλητική ζακέτα με κουκούλα.

Η απίστευτη στα χρονικά τύχη του 32χρονου μέσα στην ατυχία του

Το Σάββατο της 11ης Φεβρουαρίου, στις 8 το βράδυ μόλις 9 τετράγωνα από το σημείο που έγινε η εκτέλεση του 52χρονου, τα μεσάνυχτα της 1ης Μαρτίου, ο 32χρονος οδηγός ταξί που έκανε μεροκάματα στο ταξί του πατέρα του τα Σαββατοκύριακα, παρέλαβε τον δράστη από την περιοχή της Κηφισιάς και μόλις 9 τετράγωνα και περίπου 1 χλμ., πριν το σημείο της χθεσινής δολοφονίας, χωρίς να του πει τίποτα ο... «πελάτης», ένιωσε ένα έντονο σφύριγμα στο αυτί του και κάψιμο και έχασε προσωρινά τις αισθήσεις του, ενώ ζήτησε κατά την περιγραφή του από τον δράστη, αφού δεν ήξερε τι του είχε συμβεί, να σηκώσει το χειρόφρενο για να μην συγκρουστούν, κάτι που ο δράστης έπραξε, άρα ενδεχομένως οι Αρχές να έχουν αποτυπώματά του.

Τότε, ο δράστης άρπαξε τα κλειδιά του αυτοκινήτου και τράπηκε σε φυγή... Μόλις συνήλθε το θύμα μετέβηκε μόνος του, οδηγώντας σε Νοσοκομείο. Οι γιατροί δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν είδαν στην ακτινογραφία, πως ο νεαρός έφερε τρεις καρφωμένες βολίδες στο κρανίο και συγκεκριμένα στο ινιακό οστό!

Αμέσως εισήλθε στο χειρουργείο και οι γιατροί του αφαίρεσαν και τις τρεις σφαίρες μικρού διαμετρήματος, εκ των οποίων καμία δεν είχε εισέλθει στον εγκέφαλο και όλες είχαν σταματήσει στο οστό! Η τύχη αυτού του ανθρώπου μέσα στην ατυχία είναι πραγματικά απερίγραπτη...

Την ίδια τύχη με το πρώτο θύμα δεν την είχε όμως ο 52χρονος οδηγός ταξί που βρέθηκε τα μεσάνυχτα της Τετάρτης νεκρός και μέσα στο ταξί του, στη συμβολή των οδών Κοκκιναρά και Χαριλάου Τρικούπη στην Κηφισιά. Το ταξί είχε καταλήξει πάνω σε ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο και τον βρήκε έτσι ο οδηγός ενός λεωφορείου που δυσκολευόταν να περάσει και κατέβηκε να δει τι είχε συμβεί.

Στο σημείο κλήθηκε κλιμάκιο του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και ιατροδικαστής. Βρέθηκαν εντός του οχήματος δύο κάλυκες και μία βολίδα των 22 χιλιοστών. Τα χρήματα βρέθηκαν στην κατοχή του θύματος. Στην περίπτωση του 52χρονου και τα δύο τυφλά τραύματα είχαν προκαλέσει τον θάνατο αφού ο δράστης τον πυροβόλησε στον δεξί κρόταφο. Ως πολυ πιο μαλακό και λεπτό οστό από το ινιακό οι σφαίρες του μικρού διαμετρήματος καρφώθηκαν στον εγκέφαλο του θύματος και η μία μάλιστα προκάλεσε διαμπερές τραύμα...

Ο άτυχος οικογενειάρχης δούλευε ως οδηγός ταξί μόλις τους τελευταίους 6 μήνες. Το προφίλ του δράστη, δείχνει ότι έχει όλα τα χαρακτηριστικά του σειριακού δράστη, που στοχοποιεί συγκεκριμένη ομάδα ατόμων και γεωγραφικό σημείο που τον "εξυπηρετεί", να χτυπά...

Ενδεχομένως, επιλέγει και συγκεκριμένη μάρκα και κατηγορία ταξί, αφού και στις δύο περιπτώσεις και τα δύο ταξί ήταν Mercedes, αν και αυτό τουλάχιστον στην παρούσα φάση μπορεί να μην λέει και τίποτα με την λογική ότι μεγάλο μέρος των ταξί είναι αυτής της μάρκας.

Είναι απαραίτητο να τονιστεί, ότι αν κάποιος πολίτης είδε ή αντιλήφθηκε κάτι που πράγματι μπορεί να βοηθήσει τις Αρχές να εντοπίσουν τον δράστη, να επικοινωνήσει με την Ασφάλεια ή το τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης και να το αναφέρει. Βεβαίως, αξιωματικοί της Ασφάλειας επισημαίνουν ότι δεν πρέπει να προκληθεί πανικός, ενώ επισημαίνουν ότι λαμβάνονται μέτρα για την προστασία των οδηγών ταξί και η έρευνα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Σχετικά Θέματα:

Η δολοφονία του ταξιτζή Στάικου στην Κηφισιά από τον 17χρονο Κώνστα

Ο πρώτος serial killer στην Ελλάδα ήταν οδηγός ταξί

Συνεχείς προειδοποιήσεις στους οδηγούς ταξί από τις ραδιοσυχνότητες για τον μανιακό δολοφόνο

Αυτός είναι ο 52χρονος ταξιτζής που δολοφονήθηκε από τον μανιακό στην Κηφισιά

Ταυτοποιήθηκε από την βαλλιστική η χρήση του ίδιου όπλου και τις δύο επιθέσεις στην Κηφισιά

Σαρώνει τα πάντα η Ασφάλεια στην Κηφισιά για βρει τον μανιακό-Η απίστευτη τύχη του πρώτου θύματος

Μανιακός επιβιβάζεται σαν πελάτης ταξί στην Κηφισιά και πυροβολεί εν ψυχρώ τους οδηγούς!

Άγνωστα τα κίνητρα της δολοφονίας του οδηγού ταξί στην Κηφισιά

Οδηγός ταξί βρέθηκε νεκρός από πυροβολισμό στην Κηφισιά