Δίαιτα: Πως έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης η Ελεωνόρας Μελέτη

Όλα τα μυστικά της δίαιτας της Ελεωνόρας Μελέτη
Ενημερώθηκε: 05/12/18 - 04:08

Η Ελεωνόρα Μελέτη είναι πλέον μια ευτυχισμένη μανούλα και μας εντυπωσίασε το γεγονός πως έχασε σχεδόν αμέσως τα κιλά της εγκυμοσύνης. Μάλιστα το κατάφερε χωρίς κάποια αυστηρή δίαιτα, αλλά με μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή.

Για αρκετά χρόνια έχει κόψει το κρέας και τρώει μόνο ψάρι. Πιο συγκεκριμένα προτιμάει κυρίως μεσογειακά μικρά ψάρια αφρού, όπως είναι η σαρδέλα, το σκουμπρί και η πεσκαντρίτσα και λιγότερο ο τόνος και ο σολωμός. Επιπλέον δεν πίνει καθόλου αναψυκτικά αλλά πίνει που και που κρασί.

Γενικότερα φροντίζει όλα  τα γεύματα της να περιέχουν και πρωτεϊνη και υδατάνθρακα και λιπαρά. Από υδατάνθρακες προτιμάει το ρύζι, την πατάτα ή την γλυκοπατάτα αλλά αποφεύγει το αλεύρι και το ψωμί.

Η Ελεωνόρα Μελέτη τρώει 4-5 φορές την ημέρα και ακόμα κι αν βρίσκεται κάπου που δεν υπάρχει κάτι να φάει θα πιει έναν χυμό πορτοκάλι με λίγους ξηρούς καρπούς.

Μια φορά την εβδομάδα θα φάει λίγο πιο χαλαρά και θα κάνει και μερικές μικρές ατασθαλίες. Θα φάει, δηλαδή, το γλυκό της ή το λιγότερο υγιεινό φαγητό της.

Σε περιόδους δίαιτας γενικά η παρουσιάστρια ακολουθεί μια συγκεκριμένη διατροφή που έχει καταλήξει ότι έχει αποτέλεσμα. Έτσι μπορεί να χάσει μέχρι και 7 κιλά σε 15 μέρες. Δες τι ακριβώς κάνει.

-Πρωινό: 1 τοστ με 1 φέτα τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών ή 1 μπολ γάλα με λίγα λιπαρά και δημητριακά ολικής άλεσης

-Δεκατιανό: φρούτα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά

-Μεσημεριανό: μια μερίδα ψάρι, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. λάδι, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης και 30 γρ. τυρί

-Απογευματινό: φρούτα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά

-Βραδινό: μια μερίδα ψάρι ή 1 γιαούρτι με λίγα λιπαρά με φρούτα

Επίσης πίνει 2,5 λίτρα νερό αλλά και πράσινο τσάι που είναι αντιοξειδωτικό.

ΠΗΓΗ: sigmalive.com