ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ο Ντουέιν Τζονσον τιθασεύει το απόλυτο χάος (ΒΙΝΤΕΟ)

 
ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ο Ντουέιν Τζονσον τιθασεύει το απόλυτο χάος (ΒΙΝΤΕΟ)

Ενημερώθηκε: 13/04/18 - 10:54

ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ: Ο Ντουέιν Τζονσον τιθασεύει το απόλυτο χάος και είναι αυτός που θα σώσει τις ταινίες που κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στους κινηματογράφους από την απόλυτη... κατρακύλα. Όχι γιατί είναι καμια υπέρτατη παραγωγή, αλλά γιατί ο The Rock ξελασώνει τους πάντες με κάθε του εμφάνιση.

Rampage: Το Απόλυτο Χάος: Ένας μολυσματικός μικροοργανισμός από παράνομο πείραμα απελευθερώνεται και τροποποιεί το γενετικό κώδικα των ζώων, με αποτέλεσμα κάποια από αυτά να αποκτούν γιγάντιο μέγεθος και τρομακτική δύναμη.

Ο Ήλιος του Μεσονυχτίου: Μια κοπέλα ζει κλεισμένη στο δωμάτιό της καθώς πάσχει από μελαγχρωματική ξηροδερμία, εξαιτίας της οποίας πρέπει να αποφεύγει την έκθεση στον ήλιο, διαφορετικά κινδυνεύει η ζωή της. Τα έντονα συναισθήματα που νιώθει για τον συνομήλικο γείτονά της την ωθούν να ρισκάρει τη ζωή της.

Κυρία Χάιντ: Μια μέτρια δασκάλα την οποία αντιπαθούν μαθητές και δάσκαλοι αποκτά υπερφυσικές ικανότητες που βελτιώνουν δραστικά τις εκπαιδευτικές της μεθόδους.

Συνωμοσία: Ένας ανακριτής της CIA εμπλέκεται σε σχέδιο που θέτει το Λονδίνο υπό την απειλή χημικής επίθεσης

Η Προσβολή: Όταν μια λεκτική αντιπαράθεση ανάμεσα σε έναν Λιβανέζο φανατικό χριστιανό κι έναν Παλαιστίνιο πρόσφυγα κλιμακώνεται, η υπόθεση φτάνει στο δικαστήριο και παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις.

Μεσόγειος - Η Ελληνική Λίμνη: Η ιστορία του ελληνικού αποικισμού της Μεσογείου, από τις ακτές της Ισπανίας και της Κάτω Ιταλίας μέχρι την Αφρική και τη Μαύρη Θάλασσα.

Γκαστόν, ο Γκαφατζής: Επιστρέφοντας από τις διακοπές, ο διευθυντής μιας εξαιρετικά επιτυχημένης start up επιχείρησης, η οποία εκμεταλλεύεται ευφυώς άχρηστα αντικείμενα, βρίσκει τα πάντα στη θέση τους. Εκτός από έναν καινούργιο μαθητευόμενο, τον τεμπέλη, γκαφατζή κι έτοιμο να αναστατώσει τους πάντες και τα πάντα Γκαστόν.

Η Υπόσχεση της Αυγής: Η απεικόνιση της θυελλώδους ζωής του Γάλλου σπουδαίου συγγραφέα Ρομέν Γκαρί, που βασίζεται στο ομότιτλο αυτοβιογραφικό βιβλίο του.