Η αλήθεια για τα προϊόντα και τη μείωση τιμών στη συμφωνία υπουργείου Ανάπτυξης – σούπερ μάρκετ

 
σουπερ μαρκετ

Πηγή Φωτογραφίας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Ενημερώθηκε: 21/10/25 - 21:39

Σε απάντηση των όσων αναφέρονται σχετικά με τη σύνθεση της πρωτοβουλίας μείωσης τιμών που αφορά σε 2.180 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, σε πρώτη φάση, είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι στην πρωτοβουλία εντάσσονται πρακτικά όλες οι βασικές κατηγορίες συσκευασμένων τροφίμων και βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στις μειώσεις των τιμών προϊόντων περιλαμβάνονται 1.074 κωδικοί τροφίμων και 1.106 κωδικοί μη τροφίμων.

Συγκεκριμένα: 

proionta supermarket

Στους 2.180 κωδικούς προφανώς υπάρχουν και πολλά προϊόντα οικιακής χρήσης ή μίας χρήσεως που επίσης παρουσιάζουν σημαντική αγοραστική κίνηση, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης. Η συντριπτική ωστόσο πλειοψηφία των προϊόντων αφορά σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα που είναι απολύτως απαραίτητα σε κάθε νοικοκυριό.

super
super
super
super

Θα πρέπει επίσης να τονιστεί ότι κατά μέσο όρο αυτές οι μειώσεις σε βασικά προϊόντα διατροφής και διαβίωσης ενός μέσου νοικοκυριού με δύο παιδιά – με έσοδα 2.000 ευρώ, όπου σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ξοδεύουν το 20% μηνιαίως για τρόφιμα (400 ευρώ) – είναι πάνω από 30 ευρώ στα μηνιαία έξοδα.

Μπορεί κάποιοι να το υποτιμούν αυτό, αλλά υπάρχουν πολίτες και νοικοκυριά για τους οποίους αυτό είναι σημαντική στήριξη. Και εμείς ενδιαφερόμαστε για όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα για εκείνους που έχουν πιο δύσκολη καθημερινότητα εξαιτίας χαμηλότερων εισοδημάτων, σύμφωνα με κύκλους του ΥΠΑΝ.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι αυτή η συμφωνημένη μείωση μεταξύ πολιτείας και σούπερ μάρκετ αποτελεί τη μεγαλύτερη οργανωμένη μείωση τιμών στη μεταπολίτευση, ακόμα και για εποχές που ο πληθωρισμός τροφίμων ήταν διψήφιος, ενώ τώρα είναι 1,4%.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ