Στο Υπουργείο Δικαιοσύνης διαβιβάστηκε από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου το ευρωπαϊκό αίτημα για την άρση της βουλευτικής ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου, στο πλαίσιο της έρευνας για το σκάνδαλο Qatargate και του σχετικού εντάλματος των βελγικών αρχών.
Από την πλευρά του, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Επίτροπος της Ε.Ε. πέρασε στην αντεπίθεση με γραπτή του δήλωση, ξεκαθαρίζοντας ότι η συγκεκριμένη υπόθεση δεν τον αφορά στο ελάχιστο. Χαρακτήρισε οποιαδήποτε προσπάθεια σύνδεσης του ονόματός του με το σκάνδαλο ως «αυθαίρετη, απαράδεκτη και ύποπτη», προειδοποιώντας παράλληλα με προσφυγή στη δικαιοσύνη.
Ο κ. Αβραμόπουλος υπογράμμισε ότι η πρότερη συμμετοχή του στον οργανισμό Fight Impunity έγινε σε καθεστώς απόλυτης νομιμότητας, με πλήρη διαφάνεια, έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την υπογραφή της Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, ενώ όλα τα σχετικά έσοδα είχαν δηλωθεί και φορολογηθεί κανονικά.
Τέλος, ο πρώην Επίτροπος κατέστησε σαφές ότι δεν σκοπεύει να οχυρωθεί πίσω από τη βουλευτική του ασυλία. Αντίθετα, προανήγγειλε ότι θα προσφύγει αυτόβουλα στις ελληνικές δικαστικές αρχές, ζητώντας την πλήρη και ταχεία διαλεύκανση της υπόθεσης προκειμένου να αποδειχθεί η αθωότητά του.