Μόνο με ένα κλικ το aftersales της Fiat Chrysler Automobiles δίπλα στους καταναλωτές

 
Μόνο με ένα κλικ το aftersales της Fiat Chrysler Automobiles δίπλα στους καταναλωτές

Ενημερώθηκε: 02/04/17 - 20:24

Η πιο ενεργή συμμετοχή των καταναλωτών και η παροχή ολοκληρωμένων και άμεσων υπηρεσιών αποτέλεσαν τους κύριους στόχους του ανασχεδιασμού της ψηφιακής πλατφόρμας της Mopar.

Η νέα ιστοσελίδα της Mopar (http://www.mopar.eu) αποτελεί μέρος αυτής της διαδικασίας αναδιαμόρφωσης και εμφανίζεται σε μια υπερσύγχρονη μορφή. Το mopar.eu είναι διαθέσιμο στα ιταλικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά και μέσα από τον νέο σχεδιασμό αναδεικνύει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες aftersales που η Mopar παρέχει στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της Fiat Chrysler Automobiles.

Η Mopar είναι η μάρκα της Fiat Chrysler Automobiles που είναι πάντα δίπλα στους καταναλωτές και τους παρέχει ειδικά προϊόντα, αξεσουάρ, υπηρεσίες και τεχνική υποστήριξη για υψηλότερες επιδόσεις και ασφάλεια, καθώς και εξατομικευμένες λύσεις.

Το νέο περιβάλλον εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση, από όλες τις συσκευές, σε διάφορες πληροφορίες, όπως στην ιστορία της μάρκας και τα πλάνα συντήρησης, αλλά και στην πλούσια γκάμα των γνήσιων ανταλλακτικών και τις εξατομικευμένες λύσεις, στοιχεία τα οποία έχουν καταστήσει τη Mopar τη μάρκα αναφοράς της FCA στο aftersales. Επιπλέον, στην αναμορφωμένη ιστοσελίδα είναι πιο εύκολη η πλοήγηση στη γκάμα των αξεσουάρ του κάθε αυτοκινήτου, καθώς και η εύρεση του πλησιέστερου διανομέα ή συνεργείου ή ακόμα και η αναφορά προβλημάτων σε ειδική ομάδα υποστήριξης, η οποία απαντάει άμεσα στα αιτήματα των καταναλωτών.

Οι ιδιοκτήτες και οι χρήστες των αυτοκινήτων της FCA μπορούν να κάνουν την εγγραφή του οχήματός τους στο θεματικό πεδίο "myBrand", προκειμένου να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από υπηρεσίες, αποκλειστικές πληροφορίες και ειδικές προσφορές που, σε συνδυασμό με τα πρωτοποριακά εργαλεία, βελτιώνουν και κάνουν μοναδική την οδηγική εμπειρία.

Σύντομα θα προστεθεί στην πλατφόρμα και η υπηρεσία Online Booking μέσω της οποίας οι πελάτες της Fiat Chrysler Automobiles θα μπορούν να κλείσουν ραντεβού με ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο μέσω της online φόρμας. Η λειτουργία αυτή θα παρέχεται στους εγγεγραμμένους χρήστες, οι οποίοι θα μπορούν να δουν τα άμεσα διαθέσιμα ραντεβού σε όλους τους διανομείς. Η θεματική περιοχή "myBrand" είναι διαθέσιμη σε 16 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.

Από τον Μάρτιο του 2017 τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Mopar έχουν τη δική τους παρουσία και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με την υπογραφή "At your service" θα υπάρχουν ειδικές αναφορές για το aftersales στις σελίδες της Fiat και της Alfa Romeo σε Facebook, Instagram και Twitter. Με αυτόν τον τρόπο η Mopar μπορεί να προσεγγίσει τους πελάτες της FCA πιο αποτελεσματικά, μέσα από ειδικά διαμορφωμένα μηνύματα.

Οι παραπάνω ψηφιακές καινοτομίες αποτελούν ένα ακόμα βήμα προόδου στη στρατηγική της Mopar, η οποία 80 χρόνια μετά τη σύστασή της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, τώρα ανανεώνει και ενισχύει την υπόσχεσή της να είναι συνεχώς δίπλα στους καταναλωτές, ικανοποιώντας τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα Jeep Wrangler και Renegade είναι τα αγαπημένα SUV

Προ των πυλών το DiRT Games Challenge

Οι λίγες συμμετοχές ματαίωσαν το 3ο ΠΑΛΛΑΔΙΟ REGULARITY ΡΑΛΛΥ