Χωρίς απαντήσεις η κυβέρνηση στα ερωτήματα γονιών και μαθητών(!!!) αλλά με θέση για εισαγωγή στα ΑΕΙ με το απολυτήριο

 
Χωρίς απαντήσεις η κυβέρνηση στα ερωτήματα γονιών και μαθητών(!!!) αλλά με θέση για εισαγωγή στα ΑΕΙ με το απολυτήριο

Ενημερώθηκε: 25/08/17 - 15:40

Το σήριαλ σχετικά με το νέο σύστημα εισαγωγής των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζεται με δηλώσεις αρμοδίων παραγόντων. Από την άλλη , μαθητές και γονείς συνεχώς αναστατώννται και η αγωνία και ο εκνευρισμός δεδομένα.

Αυτή την φορά ο υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΙ κατέθεσε την δική του άποψη μιλώντας για ένα μεικτό σύστημα: «Θέλουμε, είπε ο υφυπουργός Παιδείας, η πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να γίνεται μέσω του απολυτηρίου του λυκείου. Οπωσδήποτε για τις σχολές υψηλής ζήτησης ένας τρόπος επιλογής, εξετάσεις, διαγωνισμός, θα υπάρχει. Θέλουμε το γενικό λύκειο να ξαναγίνει ένα σχολείο που τα παιδιά θα το αγαπήσουν. Η δευτέρα και η τρίτη λυκείου πρέπει να αλλάξει. Θέλουμε να απενεχοποιήσουμε τη συζήτηση, θέλουμε η συζήτηση να επικεντρωθεί στο λύκειο. Δεν μπορούν να μπουν όλα τα παιδιά στην ιατρική, στο πολυτεχνείο. Ένα φίλτρο θα υπάρχει, ένας τρόπος εξετάσεων αναγκαστικά θα υπάρχει. Οπωσδήποτε για τις σχολές υψηλής ζήτησης ένας τρόπος επιλογής εξετάσεις, διαγωνισμός, θα υπάρχει...».

Σε ερώτηση για το ποια είναι η πρόταση του υπουργείου Παιδείας, ο υφυπουργός απάντησε: «Έτοιμο σχέδιο δεν έχουμε, θα ήταν υποκριτικό να πηγαίνουμε σε διάλογο. Έχουμε στο μυαλό μας μια πολύ γενική ιδέα που θέλουμε η πρόσβαση να γίνεται μέσω του απολυτηρίου του λυκείου, αλλά αυτό προϋποθέτει ότι το λύκειο θα γίνει πιο αξιόπιστο».

Ερωτηθείς πώς θα είναι αδιάβλητη η βαθμολογία που θα δίνεται από τους καθηγητές στους μαθητές στους οποίους διδάσκουν απάντησε: «Ψάχνουμε να βρούμε τους τρόπους που θα φιλτράρεται η προσπάθεια του καθηγητή να βοηθήσει τους μαθητές του. Αν με ρωτάτε αν έχω τη συνταγή τώρα, δεν την έχω, όμως στο διάλογο...» παραδέχθηκε ο υφυπουργός Παιδείας και συμπλήρωσε ότι στην κυβέρνηση σκέπτονται «πώς προσπαθώντας να λύσουμε ένα πρόβλημα να μην δημιουργήσουμε ένα χειρότερο».