Τους την...έκανε το Open και δεν το πιστεύουν

Θα έπρεπε να το περιμένουν αυτό το αποτέλεσμα από το Open
Ενημερώθηκε: 12/06/19 - 18:11

Για μία ακόμα φορά ο ανταγωνισμός έμεινε πίσω για τα καλά από το Open.

Ο Ιβάν Σαββίδης που σχεδιάζει πολλά πράγματα για το κανάλι του, τα οποία ίσως είναι δυσάρεστα για αρκετούς, (διαβάστε εδώ), την Τρίτη έμεινε κάτι παραπάνω ικανοποιημένος με την τηλεθέαση, έστω κι αν αυτή είναι προσωρινή.

Για μία ακόμα φορά, η Εθνική έχασε, αλλά κέρδισε το Open.

Τα ποσοστά, άξια συγχαρητηρίων, αφού στο γενικό σύνολο το παιχνίδι έκανε μέσο όρο 20,2%. Μάλιστα, για τέσσερα τέταρτα (τα τρία στο β’ ημίχρονο) ο αγώνας της Εθνικής ήταν το πρώτο πρόγραμμα σε τηλεθέαση στην ελληνική τηλεόραση, ξεπερνώντας και τον πρωταγωνιστή της σεζόν, το Τατουάζ στον Alpha.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ MEDIA

 

Είναι χαρακτηριστικό ότι πέντε τέταρτα του Ελλάδα-Αρμενία (δηλαδή 75’) κινήθηκαν κατά μ.ό. σε ποσοστά από 20,1 έως 24,5%, ενώ στο peak το ματς «χτύπησε» ακόμη και 26,1%!

Το Οpen σάρωσε και στο ανδρικό κοινό με μέσο όρο 25,2% και έξι τέταρτα (δηλαδή σχεδόν ολόκληρος ο αγώνας) να «παίζουν» από το 20,8% μέχρι και το 30,6%! Την ίδια ώρα, επίσης στους άνδρες, το Survivor του ΣΚΑΪ δεν ξεπέρασε σε μ.ό. το 9,4% και το Τατουάζ του Alpha το 12%. Το μόνο πρόγραμμα που στάθηκε στο ύψος του στο ανδρικό κοινό ήταν το Πέτα τη Φριτέζα του ΑΝΤ1 που «άντεξε» και έκανε 19,3%.

Εξαιρετική ήταν και η επίδοση του post game show στο Open με όλες τις εξελίξεις από το «μέτωπο» του ΟΑΚΑ: δύο τέταρτα κατέγραψαν διψήφια ποσοστά (10,2% και 10,3%) στο γενικό σύνολο, ενώ στο ανδρικό κοινό ο μέσος όρος της εκπομπής έφτασε στο 12,7%!