Τέλη κυκλοφορίας 2017: "Κλειδώνουν" οι αποφάσεις για τα τέλη κυκλοφορίας-Τι θα ισχύσει τελικά

 
Στην τελευταία φάση βρίσκεται η επεξεργασία για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Από το υπουργείο Οικονομικών διέρρευσε ότι θα κυμανθούν στα επίπεδα με πέρυσι . Η νέα υφυπουργός Αικατερίνη Παπανάτσιου μελέτησε αρκετά όσα είχε προτείνει ο Τρύφων Αλεξιάδης και ζήτησε να γίνουν κάποιες αλλαγές.

Ενημερώθηκε: 18/11/16 - 08:48

Στην τελευταία φάση βρίσκεται η επεξεργασία για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017. Από το υπουργείο Οικονομικών διέρρευσε ότι θα κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με πέρυσι . Η νέα υφυπουργός Αικατερίνη Παπανάτσιου μελέτησε αρκετά όσα είχε προτείνει ο Τρύφων Αλεξιάδης και ζήτησε να γίνουν κάποιες αλλαγές.

Αλλαγές που δεν θα είναι εντυπωσιακές. Μάλιστα στα αυτοκίνητα έως τα 1357 κ.εκ οι ιδιοκτήτες τους θα πληρώσουν από 22-137 ευρώ, όσο δηλαδή πλήρωσαν και πέρυσι.
Δεν αποκλείεται αύριο το πρωί να υπογραφεί το τελικό σχέδιο και να δοθεί στη δημοσιότητα.

Σε αναμονή οι υποψήφιοι αγοραστές

Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) αναμένει εδώ και αρκετές ημέρες αυτή την υπογραφή δεδομένου ότι οι υποψήφιοι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων βρίσκονται σε στάση αναμονής. Θέλουν να ξέρουν τι τέλη θα πληρώνουν για να αποφασίσουν μέχρι πόσα κυβικά θα είναι το καινούργιο αυτοκίνητο που θα επιλέξουν.

Από τη στιγμή που ανακοινώνονται τα τέλη, θα αναρτηθούν άμεσα στους λογαριασμούς στο TAXISnet και το κράτος θα αρχίσει να εισπράττει ρευστό χρήμα από περίπου 5.000.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ

Τι θα ισχύσει τελικά με τα τέλη

Σε ερώτηση αν θα ισχύσει η πρόταση για μείωση στα τέλη κυκλοφορίας παλαιών Ι.Χ. μεσαίου και μεγάλου κυβισμού , η απάντηση ήταν θετική. Και ο λόγος είναι ότι με αυτόν τον τρόπο θα πάρουν πίσω οι ιδιοκτήτες που έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους και θα ξεκινήσουν να κυκλοφορούν και αρκετές δεκάδες χιλιάδες Ι.Χ που βρίσκονται σε ακινησία. Βέβαια όσοι παρέδωσαν στις εφορίες τις πινακίδες τους, δεν το έκαναν μόνο για τα υψηλά τέλη αλλά και για τους απαράδεκτους φόρους πολυτελείας που είχαν επιβάλει από το ίδιο υπουργείο.

Αν ισχύσει η μείωση από 5% - 40% στα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού ,που είναι δέκα ετών και άνω, θα είναι σίγουρα μια ανάσα για τους ιδιοκτήτες όμως η ρύπανση θα είναι καταστροφική.

Αντίθετα αυξημένα θα είναι τα τέλη για τα καινούργια αυτοκίνητα. Για τα Ι.Χ 2.000 κ.εκ και άνω θα κυμανθούν από 492-552 ευρώ, για τα 3.000 κ.εκ και άνω από 666-750 ευρώ και τα 4.000 κ.εκ και άνω θα είναι από 738-828 ευρώ.

Στο εξωτερικό δίνουν κίνητρα στα καινούργιας τεχνολογίας αυτοκίνητου που οι ρύποι τους είναι ελάχιστοι και φορολογούν τα παλαιού τύπου αυτοκίνητα που ρυπαίνουν το περιβάλλον. Δυστυχώς στην Ελλάδα γίνεται ακριβώς το αντίθετο.

Σχετικά Θέματα:

Ολα τα σενάρια για τα τέλη κυκλοφορίας - Δείτε τι θα πληρώσετε

Οι αλλαγές σε τέλη κυκλοφορίας και επίδομα θέρμανσης

Τέλη κυκλοφορίας 2017: Πότε «ανεβαίνουν» στο taxisnet (ΠΙΝΑΚΑΣ)

Τέλη Κυκλοφορίας 2017: Κακά μαντάτα για τους ιδιοκτήτες Ι.Χ.